Activiteiten

Er zijn naast de lopende projecten VUP, Klussendienst en Buurtpreventie nog een aantal andere activiteiten waar onze vrijwilligers bij betrokken zijn.

De Zomerspelen

We organiseren de laatste jaren vanuit stichting ROAT de Zomerspelen. Dit is een evenement wat de eerste drie weken van de zomervakantie plaatsvindt. Het doel van de Zomerspelen is om zowel volwassenen en kinderen uit de wijken, die mogelijk niet op vakantie gaan, een leuke spel- en sportmiddag te geven. Ons uitgangspunt is dat de Zomerspelen steeds breder gedragen wordt, door vrijwilligers uit de wijken zelf en ook door andere organisaties te betrekken. Zo zijn er al verschillende organisaties geweest die een bijdrage geleverd hebben, zoals Paardoes (Arduin) en Werkt Voor Ouderen.

Knutselmiddag

In Westerzicht op nummer 64, het kantoor van Stichting ROAT, wordt op schoolweken elke donderdagmiddag geknutseld door een drietal vrijwilligers, samen met kinderen uit de buurt.