Stichting ROAT zoekt vrijwilligers voor hulp in tuinen!

Wil je graag iets doen voor mensen in je buurt en hou je ervan om buiten aan de slag zijn? Dan zijn we op zoek naar jou! Stichting ROAT is op zoek naar mensen in Vlissingen die wijkgenoten willen helpen met het onderhoud van hun tuin. Samen met een groep vrijwilligers help je mensen die het (even) niet meer zelf kunnen. Omdat ze te oud zijn, fysieke problemen hebben of overbelast zijn. Je komt terecht in een gezellige groep vrijwilligers en je wordt begeleid door iemand met vakkennis. De tijden van jouw inzet zijn bespreekbaar. Het gereedschap is aanwezig. Jullie verwijderen bijvoorbeeld onkruid met de bosmaaier, snoeien struiken en heggen of doen klein onderhoud aan het schuttingwerk. Je hoeft geen vakman te zijn om deze klussen te verrichten, maar je hebt wel hart voor jouw kwetsbare medemens! Wil je meer informatie? Bel of mail naar: Ted Nijssen, t.nijssen@stichtingroat.com of bel 06 23297915